90-tals HAPPINESS!

Goder morgon. Ska äta frukost, gå ner och känna på tvätten, testa julklappar ännu en gång och sedan gå till stan för att fixa julklapparna som inte funkade så bra. Tex Crilles barreklämma till gitarren, som inte är för stålsträngar. Hoppas de är snäll med kunderna för jag måste vara en jobbig kund idag för jag har inget kvitto, ingen produkt men MÅSTE få med den nya hem innan imorn.
Påtal om bra kundbemötande :D Köpte ju en massa klappar från coolstuff, men en grej som jag hade beställt låg inte i paketet och det fanns ingen notis om att den var restad. Så jag mailade dit och frågade om dom kunde skicka en Nintendo-godis istället (eftersom det inte längre var jul och jag inte längre behövde klappen jag beställt)
Hon sa att det gick bra, skulle få det fraktfritt, så jävla schysst! Ofta ett företag skulle gå med på mina krångliga ideér.
Hade betalt 100 spänn för den där grejjen som inte kom och nintendogodiset kostade 40 så antog att jag skulle få resten tillbaka. Men så sa hon kunde skicka två eftersom jag som betalt för det, och två är precis vad jag behöver så tyckte det var splendin. Då blir det ju bara typ 20 spänn över och skit i dom.
Men så fick jag ett mail, en orderbekräftelse på 3 stycken, en av varje sort! Vilket är över vad jag betalat plus att de bjuder på frakten. "Som förlåt för besväret"
Så jag kommer få en av alla, så jävla glad jag blev! :D Svamparna är osorterade så jag kommer bara få en av dom, och en sån där guldlåda, som inte var riktigt lika fina men skitsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0