3|E part II

Har du försökt svälja en sked med lim någon gång?
Vad bränns mest, en is på min tunga eller is i min mage?
Måste försöka vara kall på insidan men varm på utsidan. Det ska bränna på inomsidan.
Det här är det bästa jag kan göra.

Flytta fanatism till något annat, till något som ser.
Jag skrev något fint en gång, om en ljus skugga som rasar. Jag såg dem igår.

Jag har fyllt ögonen med kol, som jag brukade förr. Jag var snygg i det tyckte jag.
Nu är det mest för att jag behöver det. Något svart i mina ögon som ska färga mitt synfält.
"När röda ögon ser svart", var det inte så Melissa sjöng? Jag gillar den låten, just for the record liksom. Kom bara att tänka på det, annars hör det inte hit.
Jag har fortfarande lim i tänderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0