he bli jinge aow

Nej idag är ingen rolig dag.
Vaknade kring 7 för att följa med M och hans familj att lasta och bärga ved från skogen med skotern, riktigt kul tror jag, skulle få köra min pärla och göra något nyttigt, tjäna en slant på samma gång. Men så vaknade jag, klädde på mig, åt frukost och insåg att jag inte kommer kunna springa runt i skogen med hans familj och låtsas som att allt är bra.

Det blir värre, det började igår, men slutar idag.
Jag har bara förlorat, och förlorat något viktigt. Men jag visste att "det här" skulle hända eventually.
V är bara inte meant to be, kommer aldrig funka. Alla har vetat det, men jag har vägrat inse (vägrar på sätt och vis fortfarande) Det är bara så förbannat idiotiskt att jag skulle gå och bli kär, riktigt kär, den här gången. Av de 3 år jag känt Marcus, så var jag tvungen att falla nu, ungefär någon månad sen.


Jag trodde på det. Den här gången. Att allt skulle bli som på tv och i böcker. Så som vi sa, så som du säger.
Naiv. Idiotiskt hoppfull. Blåögd. Dum.

Det är bara "så svårt" även om jag inte skulle kalla det svårt, utan blåögt, dumt, naivt att man håller kvar. Jag visste att det inte skulle funka. Not meant to be. Har aldrig varit. Måste byta ögonfärg.
Fan jag som skulle kunna skriva så mycket vacker nu, men tyvärr så får ni bara babbel, inget värd sådant heller, utan bara sådant som får mig att ha ont i magen över att jag publicerar. Guess what? Youre gay.

"Ronja, den här låten är som du och Marcus"


One step forward and two steps back.

Stay tuned for more exciting cutting-material haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0