Doom of the tomatoes

Tänkte lägga mig tidigt igår men missade BigBrother så vakade till ett, såg klart det och fastnade vid datorn till 3. Jag har bäddat om, släckt i hela lägenheten och ska bara dra ner persienderna så jag inte vaknar klockan 7, drar lite i persienn-snöret och så hörs en liten duns och en halvliter jord rinner ut i sängen, över mina fötter.

Hade tydligen lyckats putta ner mina tomatplanter :O :( Så blev till att omplantera dem klockan halv 4 på natten.
Idag ser dom inte så krya ut :( De är egentligen för små för att vandra runt sådär.

Idag ska jag på stan, fixa lite ärenden och gå till arbetsförmedlingen, men först av allt, ska jag ringa ett samtal... Hemlis hemlis ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

"Dom är egentligen för små för att vandra omkring sådär" HIHHIHHIHI;)

2011-02-23 @ 18:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0