Sötaste krabaten i historien?

Skulle se film med Elin och Fredrik tillslut =) Men så tackade jag nej just innan jag for. Alla hjärtans dag i år är för mig, så tittade på film, bara jag och Toshi ♥ Blev Tangled, sjukt sukt bra faktiskt :D

Typ 9/10 solrosar (jag vet, solrosor, u gotta live a little) De vände intressant på vem som var god och ond och den var riktigt sevärd.
 Tror nästan jag måste byta bakgrundsbild från Tootless till Pascal, den trogna kameleonten som väcker "the handsome guy" genom att slicka han i örat hela tiden, ´stark kandidat till sötaste krabaten ´som medverkat i tecknade filmer ^^





dessutom har jag gjort några bra statusar på facebook idag ^^
Och Mimmies status får berätta vad vi annars gjort ikväll.




Kommentarer
Postat av: Em

ååh how to train your dragon <3 ahmen bra gjort tjejen! de där med svinet. keep it up. hah

2011-02-16 @ 00:47:21
URL: http://cozie.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0