Mr Fellow, bland det bästa som finns

Har nyss vaknat, (haha vafan, jag skrev "har nyss jobbat först xD) Har sovit min första natt på min madrass och gosat med Mr Fellow <--♥ Förövrigt världens skönaste och smartaste pryl.



Har drömt en massa fint och är verkligen glad över att vara singel. Jag ska ut i världen och ha kul och tillslut hitta någon som tycker om mig haha :D
Det är bara synd att det känns så kyligt mellan jag och M. :( Men som sagt, han verkar inte ett dugg brydd så han klarar sig nog, och hittills går det ganska bra för mig. Har ju gått igenom det här förut så att säga :P
 Jag (och mina fellow-diskuterare) håller med om att allt man bruka säga om karlar är sant,
 dont trust them, at all ;P
Nu blire lyxfrukost med syster, feeling good :D

Kommentarer
Postat av: greger

Njut !

2011-02-12 @ 22:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0