Det BÄSTA av det BÄSTA

Igår så gick jag och hämtade mitt paket som hade kommit :D
^^
Sen så testade jag en ny lays sort igår.
De som inte har smakat Lays, har verkligen, verkligen VERKLIGEN gått miste om någonting.
Det är det absolut bästa i hela världen!!
Som den chipsentusiasm jag är, så är jag väldigt besviken på OLW och Estrella nuförtiden. Det är bara var fjärde eller femte som verkligen smakar något, överhuvudtaget.
Men Lays, smakar verkligen tre gånger så mycket som vanliga chips VARJE gång. Deras cheese and onion är to die for på riktigt!!

Den här nya sorten avr ganska starka och jag tycker inte om varken stark mat eller nått så^^ Men efter ett tag kändes det fräscht med lite hetta. De smakade ungefär bacon och chili, men någon sorts pizza däremellan, ja :P
Dessutom hade Gabba köpt någon rolig importerad dricka som vanligt ^^ Idag; Sunkist fanta med passion typ.

Kommentarer
Postat av: Karstenmolly

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-09-20 @ 10:51:49
URL: http://karstenmolly.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0