Ärenden på stan och ny favvoBnJ?

Förlåt för den dåliga uppdateringen.
Har varit på stan direkt från bussen och fick massor gjort! :D
[skitirriterad för att min dator inte vill känna igen min kamera så jag kan inte lägga in bilder utan måste gå via Mimmies dator, och eftersom hon inte kommer fören imorgon får vi snällt vänta]

Hade några roliga bilder på när jag tvättade mina jeans. Mimmies alla handfat är så små så tvättade dem i en Nalle-puh-korg. Sjukt vad mycket färg det lossar, byxorna borde vara vita vid det här laget.

Har pysslat med Js present och tittat på tv så nu sitter jag och äter ben n jerry glassen som vi fortfarande inte ärtit upp sen förra veckan :O

Sjukt god förresten! Chocolate macadamia, möjlig ny favorit :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0