Du har HUR många jobb? Typ 3 och en heltidsutbildning samtidigt.

HALLEJULA! Jula.. Jaja, internet är iallafall i lägenheten! Det är så mycket som hänt och förändrats i veckan så jag inte vet vars jag ska börja.

I måndags började jag iallafall den där personlig assistent utbildningen och även fast jag inte hoppades allt för mycket på den verkar den kunna vara riktigt givande! Hade varit så underbart att få använda teckenspråk i jobbet. Så där går jag varenda ledigaste dag och ibland ringer något av jobben så det är ett jävla flängande. Sedan åt jag middag med extrajobbet: inredning igårkvälls och det var riktigt trevligt :D Sen fick jag helt oväntat veta att extrajobbet: barn och restaurang hade satt mig på en massa jobbtider och inte meddelat mig så vet inte riktigt hur jag skulle passa ihop det med det största som hände i veckan;

random jobbild från mitt älskade exjobb förra året.

Dom ringde från ÄNNU ett jobb! Har sökt där för flera månader sedan och nu behövde dom folk igen, åkte dit direkt på intervju, dom ville anställa mig på plats men beslöt tillslut att ringa tillbaka idag istället med det slutgiltiga beslutet. Vilket dom gjorde alledeles nyss, och de tackade nej. Kändes jävligt surt eftersom de kunde erbjuda mig mest tid av alla mina jobb och jag tror jag skulle trivas där så oerhört bra, samtidigt som det känns väldigt skönt eftersom jag inte vill sluta något av mina extrajobb, trivs ju så underbart på båda och jag skulle gärna vilja slutföra den här utbildningen också.
Så hugget som stucket kanske det var bra att de sa nej, men de skulle räkna på tiderna och KANSKE anställa mig nästa vecka eller i januari, om de fortfarande behöver folk.

Så har min vecka varit, ganska full rulle vad gäller jobb/utbildning/ingen ledighet att göra, ganska utpumpad
 och ikväll ska vi till Fredrik och Elin (Frelin) och julmysa med Thomas och Gabba (Gabbomas) Johannes såklart, och eventuellt hans kusin Therese som vi umgicks med för några veckor sedan =)
Grymt sugen på att teckna så förvänta er fler teckenvideos!
Bjuder dessutom på en dandom bild på Lill-Nelson, som redan fått 7 älgar fällda för sig, påtal om hans äventyr nu i helgen. Han skällde en liten älgtjur hela dagen tills pappa skulle skjuta, och missade den. Haha jag tror man riktigt kunde se på Nelson "men Greger..!"

Pappa, Nelson, Mossa och Wilson tror jag det var.

Kommentarer
Postat av: Greger

Gordon hette han

2011-12-09 @ 20:21:57
Postat av: Mamma

Äntligen ett blogginlägg ;) Jag längtar efter Dej!! Men hurska du hinna hem i allt detta kaos!! Jag längtar efter Dej igen å igen å igen <3

2011-12-10 @ 00:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0