Första sneakpeaken och boll-julgardin

Jag vet att designen är kass, tålamod.. Visst känns det väligt julmatchande? hhah

Iallafall så tänkte jag visa ett litet "pyssel" som vi sysslade med igår. Det är ganska mycket plats som behöver fyllas som ni förstår och köpa gardiner har inte varit prio. Dessutom kommer ju julen vara över innan vi fått ordning på allt så vi gjorde en "jul-gardin" tills vi köpt riktiga.

Jag vet inte riktigt om jag gillar det, kanske förkortar dom lite till, men ändå bättre än ett kalt tomt fönster.
Här har ni förresten den första sneakpeaken ever av lägenheten. Låt mig presentera 60-tals köket med det stora kaklet! Nej det är inte disk, bara saker man packat upp som man inte vet om man ska diska eller bara stoppa in, då räknas det väl inte som disk? ^^



Dammit, har lånat Mimmies dongel 24 timmar och nu plingade et precis till att mängden är förbrukad... Jisses vad talang jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0