Bila i stormvarning med fullastat släp i över 14 timmar.

Klockan är sent och om 3 timmar ska vi upp för att börja köra. Vinden viner oerhört ute. Med ett fullastat släp, och incidenten med rådjuret gör mig nervös men vi alla agrees om att vi ska köra supersakta, får ta den tid det tar. Ville bara uppdaterar er om att vi reser i över 12 timmar imorgon.
Min första jul away från mina föräldrar var nog bland de bästa jag kunde tänka mig. Jag är inte van med vädret eller antalet människor man vistas runt hela tiden men det har känts väldigt bra. Alla har varit så snälla och tagit hand om mig och jag känner att jag har fått en riktig jul, trots snöfattighet och familjebrist. Ni vet att jag älskar er och att jag är bokad för erat förfogande nästa jul ;) . Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Wiie ;)

2011-12-26 @ 10:01:42
Postat av: Mamma

Wiie ;)

2011-12-26 @ 10:02:32
Postat av: Mamma

Wiie ;)

2011-12-26 @ 10:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0