Hårspray! från 2007

Det är tisdag! Helst vill jag sitta inne hela dagen men måste ta mig till Mimmies lägenhet för att hämta lite saker som jag glömde. Mimmie tog några bilder på min nya klänning, så så fort hon skickat dom ska ni få se, denn är fabolous!

Annars så såg vi film igår, Hairspray (nyversionen) och jag måste säga att den var awesome! Så många fina gamla 50-60 tals klänningar, dans, sång och glädje!

Filmen handlar om en dansshow som alla ungdomar vill vara med i och mycket i filmen handlar om integration, känns sjukt att världen var så förut :O

Speciellt den här låten fick min dansabstinens att sätta igång. Kan inte fatta att det var över 2 år sen jag slutade dansa. Dessutom så älskar jag budskapet i låten och varför har man aldrig sett den där killen förut? Han är ju grym både på att dansa och sjunga! Tyvärr gick den inte bädda in, men klicka här. U wont regret it.


Sen så var filmen oootroligt rolig! Framförallt för att en viss kändis var med i filmen, utklädd till någonting annat. Ser ni vem? XD Hilarious!

Också ett helt gäng med andra kändisar var närvarande som Michelle Pfeiffer, Amanda Bynes, Zac Efron Queen Latifah och Jerry Stiller.

Så totalt får filmen 9/10 spraycans med kemikalier! Hiphurray för musikaler!

Kommentarer
Postat av: Mamma

John Travolta???

2011-08-23 @ 22:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0