Share your mood

Varning för att förstöra ditt humör.

Det har varit en jävla pissdag hela dagen. Har ångest för böterna, har ångest över jobb, på söndag kommer Mimmie tillbaka men eftersom jag vill sova med Johannes så kommer jag halvflytta till hans lägenhet som är hälften så stor som den här. Ha kläder och saker utspridda över hela staden och ingen anledning att ta på mig byxor på morgonen. Det är inte det här jag vill, det är inget halvers jag orkar med. Jag vill ha en riktig lägenhet, där jag får stänga in mig själv, i ett rum.

Allting blir bara fel just nu, och allt jag gör känns fel. 800 spänn till böter, 200 spänn för att fixa en dator som aldrig funkat, jag får ingen lägenhet för jag har inget jobb och man får inget jobb om man inte har lägenhet. Jag är less på att vara skriven någonstans där jag inte bor bara för att man aldrig vet vars jag hamnar.

Jag har hundra saker att göra, och som jag borde göra, men hinner inte med någonting för att jag prioriterar som en knappnål.

Jag har sovit dåligt i fyra nätter, i en 90s säng med en obäddad madrass instucken bakom. Lakanen ligger aldrig i sängen och jag fryser varje morgon. Insett hur taskig jag ser. Och även fast det spöregnar, så vill jag inte gå ut. Det är inte ens mörkt ute och jag kan inte ens göra en kopp thé som smakar någonting.
Fuck this
Skulle kunna prata mig själv pepp igen, men do you know what? He tänk jag int göra, för jag ska va sur och negg och gå ut i pissljuset utan paraply och tänker gå tills jag missat middagen och tagit av mig skorna.

Jag hoppas att Johannes inte slutar tidigt.

bara för att bilden är tråkig och tagen för ett halvår sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0