"Ska du köpa den där?"

Igår när jag satt i kassan och räknade kuponger, för det var ganska dött, kom det en kille och jag tittade upp och hann bara snabbt se att han ställde ner någonting stort svart just nedanför kassan.

Han plockade upp sina varor och jag blippade in dem och sedan frågade jag "Det där du ställde på marken, det ska du inte köpa va? Jag hann inte se vad det var"

Varpå han skrattar lite, storflinar och svarar "Nej, det ska jag inte köpa, jag hade med mig den in"

Han betalar och sedan tar han upp det stora svarta igen, som visar sig vara en bebis i en bil-stol..
Hahah ops! Jag hoppas han inte tog illa upp.

Kommentarer
Postat av: Mimmie

hahahaha!

2011-08-09 @ 15:38:03
Postat av: Mamma

Man köper inte bebisar man gör dom på annat sätt ;)

2011-08-09 @ 18:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0