Min älskade syster är tillbaka!

Kollade lägenheten igår och det passade inte in i min framtida vardag, så är fortfarande mycket bostadslös. Eller beror på hur man ser på saken, halvbor ju hos två pers från och med idag!

Tänkte flytta allt nödvändigt till Johannes igår men så blev det film och sleepover hos Mimmie för oss alla tre, hon kom ju tillbaka till Ske igår! Välkommen till reality, syster ;)

Idag är hon ledig så vi ska på stan och kika lite på bröllopskläder, så vi får hoppas att vi hittar någonting, och kanske hinner med en fika? Mums ^^

Kommentarer
Postat av: Annalena

Hittade ni nåt att ha på? Annars går det bra utan =)

Tänk att min lillmams fixa att kommentera före JAG - hur Otekninsk får man vara..hej o hå. Håller med om FINA bilder o som vanligt kul att läsa. kramis

2011-08-22 @ 16:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0