Klänning att typ dö för

Något som jag inte berättat för er är att min morbror ska gifta sig! vilket innebär att jag ska få gå på bröllop för första gången (andra egentligen, men var kanske 10 år gammal senast).

Vilket i sin tur innebär att jag måste skaffa mig en klänning. Hittills har jag kollat igenom 5-6 internet butikers alla klännings-sortiment men inte riktigt hittat något.

Dock är jag sjukt sugen på att gå lätt fifty-style! Ungefär som någon av de här klänningarna, speciellt den första. Dying för den, men den finns varken i rätt färg eller min strl kvar. Vill vara smokey och classy, men inte allt för trashy ;D




Någon som vet en bra sida där dom har fina klänningar för under 500 kr? Dammit att jag skulle kasta 800spänn i sjön igår. Tänk vilken klänning jag skulle kunna ha fått för det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOllat på HM?? /E

2011-08-20 @ 15:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0