Heaven and lägenhet!!

Biffarnna igår var himmelska! Har aldrig ätit så goda biffar i mitt liv! Himmelsk är också mannen jag lever med just nu!

Iallafall, vi tänkte fara på stan idag och shoppa men så bestämde vi oss för att städa hela dagen istället, MEN så såg jag att jag hade ett oläst mail och quess what??
Ska på lägenhetsvisning nu klockan 17.30, en trea på 80 kvm som totalt går på ungefär 6000:-.
Mimmie, ser den bra ut får du bli roomie med mig och förhoppningsvis även Johannes!
Håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hihihi :) Du skriver och ritar SÅÅÅ bra <3

ps: jag såg nog den lilla svansen på Dej ;)

Men den kommer nog inte fram så ofta tror jag..Vi har nog alla en liten svans och små horn men också glorior och änglavingar <3

2011-08-22 @ 08:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0