Vårrullar och ÄLSK-ar

Minns ni när jag pratade om att vi skulle göra vårrullar hemma i november någongång?
jaa.. Det blev som aldrig av, men idag gjorde vi dom! :D



Lite jobb men ändå enkelt och himlarns så gott det var! Kommer bli fler i repris hoppas jag ^^

Annars så sitter jag just nu på bussen, spontanbestämde mig igår för att åka till Skellefteå redan ikväll istället för att vänta tills imorgon morgon. Det känns svårt att det är sista gången jag träffar mamma och pappa innan Spanien dock =(((( Jag älskar er så otroligt! ♥♥

Så.. Tillbaka till basilusk-träsket. Koka allt vatten och vara jättenoga med att inte ens borsta tänderna i det sista veckan nu, så jag klarar mig tills det är avgång till söder :P


Kommentarer
Postat av: Mamma

Å vi ÄLSKAR Dej <3 Var rädd om Dej nu och skynda dej hem :)

2011-04-25 @ 21:21:44
Postat av: Mamma

Å vi ÄLSKAR Dej <3 Var rädd om Dej nu och skynda dej hem :)

2011-04-25 @ 21:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0