Allt jag behöver+piercingar

Imorgon blir det massvis med ärenden eftersom jag är för dålig så har jag idag inte gjort en enda grej av allt som jag skulle göra. Så därför blir schemar för imorgon:

  • 9.00 Klippa mig :D
  • Hinna springa på stan; Hämta ut min bikini som HANN KOMMA!! :D
  • Springa på banken, springa på apoteket, springa på Telia.
  • 12.00 Tvättid. Tvätta ALLT jag äger och packa ihop det som jag ska ha med mig.
  • Äta middag med kniv och gaffel alternativt sked.
  • Få ångest över allt jag packat.
  • Mysa resten av kvällen.
  • Få ångest över allt jag packat

^^ FniZz

(Bild på alla mina navelsmycken. Tror jag ska köra på den näst bortersta utomlands ;) Härligt oceanblå, min favorit.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0