Lite spain-tänks och J

Har följt J till bussen efter att vi ätit go frukost.

De senaste 24 timmarna har varit lite som en bergochdalbana. Bitterljuvt.
Direkt när vi kom fram igår träffade vi Jenny och Robin. Vi åt ute och for sedan hem till mig, drack lite och spelade spel. Senare på kvällen tyckte vi pinnbröd var en bra idé så vi vevade ihop en smet, kladdade lite på varandra och gick sedan ut och grillade.

Igår kvälls var sista gången jag hinner träffa Jenny innan Spanien, så med ens kändes det verkligt och man insåg vad mycket man kommer sakna människorna här. Jag kommer ju tillbaka men saknaden/längtan efter J kommer vara enorm. Vi får se vad som händer innan och efter Spanien..

Så bittert samtidigt som det varit så himla kul att träffa Jenny och Robin igen, och tillbringa en extra dag med Johannes.

Har idag följt honom till bussen efter att vi ätit go'-frukost. Och nu ska jag ner med Nelson till floden och hjälpa våren.

Kesella och solroskärnor med rårörda hallon. Juice. Thé. Solklart med marmelad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0