Igår, cykelstulning och ost

God morgon, ännu en skön arbetslös dag!
Känns riktigt bra att vara arbetslös när man vet att man snart ska jobba =) Sitter här i lägenheten med fönstret öppet och solen strålar och dricker lussebulls-thé. Det känns lite som att jag borde vakna, lever i något fluffigt. Jag är inte emo-rädd för att vakna å blå sårad och boohoo, cry cry. Utan jag är rädd att bli utan det, dig.
"I can have my heart on the line, for you"

Har inte betsällt några bikinis ÄN, men IDAG jädrans i min låda..!

Igår köpte jag en cykel av en gammal vän. Men blev lite sne när hon inte hade sagt att hon inte var hemma. Jag tror inte vi står på riktigt god fot med varandra från hennes sida, men jag hade gärna träffat henne iallafall.. :(
Orsaken varför vi ens behöver en cykel till är för att Mimmies typ 3dje cykel blev stulen i helgen!

fast lite skruttigare

sen på kvällen käkade vi på wokNroll, men vi kom just innan stängning så våran mat var typ rester som stått värmda hela dagen så det var ingen mega-hit.

Sedan blev jag gammal när vi såg film och käkade ost och kex ^^ Ost och kex är riktigt underskattat, och med en god kopp thé till, mmhmm! Vi köpte en röd och en svart mögelost. Men den svarta hade nog mögelmöglat så vi skalade typ halva osten :P Den smakade mest salt och rödmögelosten smakade mer smör än vad jag kom ihåg att den smakade. Annars är rödmögelost the shit :D
mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0