Top 3: Mulen dag så tänkte pigga upp oss

Med TOP 3 bilder som gör mig glad. Eller förresten inte glad, mer lycklig :D

#3

När vi var i Cypern och alla vi tre syskon snorklade tillsammans. Plötsligt hoppade Mimmie upp på min rygg och tog en bild på mig, hahah. Observera Mimmie på ryggen. Inte så snygg eller smickrande bild men ooh, så glad jag blir av den♥

#2

En bild från skolavslutningen 2008. Ett år till studenten med världens finaste tjejor och så ska vi ta en fin seriös bild, när Thres hoppar fram varpå alla börjar skratta. Den här bilden är pure joy för mig.


#1 Taa-daa

Cypern 2008. De andra bilderna har väl finare meningar men ändå blir jag gladast av den här bilden.
Vi firar morsdag utomlands med chokladtårta när pappa och storebror börjar skojjbrottas så det bara flyger grejjer!

Älskar att Crille ändå är 20 år här men de brottas som när man var liten ^^ Observera att pappa leder dock ;D

Har insett vad mycket min familj betyder för mig, och det känns mycket bra. Har av en slump träffat hela min släkt (sånär som mina två kusiner och faster i Umeå) under en period av 3 veckor, och då ska jag ändå träffa kusinerna nu till påsk.
Love it.
Love you ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Love you to <3

2011-04-16 @ 17:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0