Tältnatt och räddRÄDDrädd

Har snart ätit en hel ost själv på kex. Ska avsluta min kopp thé sen är det slut.

Har som sovit i ett tält inatt. Man vaknade klockan 6 av att man var kall. Hade lämnat spjället öppet så vi skulle få lite luft. Men det var tydligen bara vår ute, inte sommar. Kurade ihop sig men var som ändå kall på ett dåligt sätt. Inte blank, utan vit. eller blek. eller något.
 Jag har skrivit ord, spridit mening. Och kniper med ögonen, för nu vill de titta. Inte på ett dåligt sätt, "jag blundar för det här". Men på ett dåligt sätt, "jag vet att det kommer en backe snart".
 Det är nu jag blir rädd. räddrädd. fast ändå inte räddRÄDDrädd. Förstår du hur jag menar? eheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0