Regn, mys och tåfrys

God morgon.
Kom nyss in, har varit med Tessy ute på promenad och svängde förbi Ica för att handla. Passade på att köpa hårpuder på HM också, mer om resultatet sen.

Det snöade imorse, men nu regnar och slaskar det. Jag är blöt och Tessy är blöt och ska nu dricka en kopp thé, äta müsli och klicka hem badkläder tänkte jag =) Börjar nästan bli bråttom med att få ihop allting jag behöver innan SPANIEN! :D
Ska lusläsa alla brev jag fått och organisera vad jag ska ha med, och se en film om jag hinner tänkte jag =)

Morgonrisig, men gillar att mitt hår blir lite halvlockigt när det regnar ^^


Tessy fick en tuggsko för att hon var så snäll och satt ute och väntade i rusket.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhh <3 Vad du är snäll <3

2011-04-06 @ 13:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0