Omnomnom och bakteriesjukan

Har lärt mig ett nytt ord den senaste veckan, tabura (eller hur det nu stavas)
som är när man äter upp småslattar ur kylen t.e.x. Och det är vad jag gör nu eftersom jag ska till Lappland en vecka =).

Gjorde en wok på thai-riset som blev över efter kina-maten, klippte i salamin som var kvar, det kokta ägget som legat i kylen och strödde över lite persilja och gräslök. Reslutatet: NAMNAMNAM

synd med cam-bild för det ser riktigt gott ut och äts med sweet chili sås.


En annan grej är att Skellefteå troligtvis drabbats av samma bakterie som östersund hade förut i kranvattnet. Orsakar magsjuka så allt vatten måste kokas först.
Hemska tanke om jag skulle få magsjuka samma vecka som jag ska till Spanien :s Får hoppas att vi klarar oss!

Kommentarer
Postat av: MI

ÖJJ, jag kan fixa din design nu tro jag. behöver ba din headr sen är det lätt!

2011-04-20 @ 12:35:24
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0