Korsetter och hårpuder

PARTYFIXAD! Fortfarande supermätt efter tonfiskpajen, som var jättegod som beräknat ^^ Recept och bilder kanske kommer imorn.







Nu väntar jag bara på att Nicke ska komma och hämta mig, han skulle åka snowboard sa han. Lite bråttom tror jag så körde på korsett och en lätt överfixad trash-look :( Jädrans hårpuder ^^ Men älskar den sträva känslan det ger. Mitt hårpuder köpte jag på HM i veckan, KAMPANJpris 30 spänn. Lätt värt!

Påtal om korsett, vi hade en diskussion, gänget och jag. Killarna tyckte nämligen att korsett var underkläder och att man inte kunde ha endast korsett och cardigan, medans tjejerna tyckte att det var helt okej, precis som ett linne. Jag tycker att en vanlig korsett helt klart inte är för mycket, däremot finns det ju "underklädes-korsetter" och "korsetter-man-kan-ha" Var ställer du dig i frågan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0