Bildbombsfail och Chloe

Har försökt göra en bildbomb av de jag gjort idag men internetet är alldeles för trött för det, får bli senare när jag kommit hem.

Annars så har vi ätit påskmiddag och jag vann 25 kronor på en trisslott ^^ Och de senaste två timmarna har jag tillbringat framför Toshi och sett filmen Chloe.

Handlar om en kvinna som misstänker sin man för att vara otrogen, varpå hon lejer en prostituerad att fresta honom.
Helt galet sjukt bra film tycker jag! Oväntad och mänsklig film med Amanda Seyfried (Hon som var med i Mamma Mia) Har alltid tyckt att hon varit lite småful, men i den här filmen var hon t.o.m vacker.

Filmen är inte superspacead utan mer verklighetstrogen. Men verkligen inte tråkig eller ointressant för det.
Skönt att få se en välgjord film igen! Varit för mycket skräp på senaste tiden.
Dessutom så vänds situationer i filmen så man funderar i andra vinklar, än vad man är van vid, och sådant uppskattar jag verkligen. Se den, riktigt bra! 9,5/10 snälla gynekologer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0