Bikini, solved! och evighetsluggen

Har nu skrivit ut biljetterna, packat allt jag ska ha med mig från härifrån OCH hittat en nödbikini! :D Eftersom jag inte hinner få den jag beställt och mina gamla har tappa "garyscha" (Farmor säger jämt det, tror det innebär resår^^)

Ready to go abroad!

Lägg dessutom märke till min evighets-lugg som aldrig tar slut. Hatar nytvättat hår, he bli som nå kaiko mer'e, särskilt när jag var i Stockholm när jag var 16, då hade jag min lugg som en  överkammning över hela pannan. Eller hade och hade, jag hade väl inte lärt mig hur man fick bukt med den.
HAHA, ja tänk vad ungdommen hitta på
/

Nu blir det våfflor i solen, fan jag som redan gått upp 3 kilo i helgen :/ Men våfflor med grädde och hjortron-sylt?Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0