oh Happy day

Zumban igår var awesome! Exakt som street funk men med snabbare tempo och inga fasta koreografier. Synd bara att det var 60 pers på en liten yta så man itne kunde se hur man såg ut när man dansar. Mycket höftsvingande och dylikt så sent på kvällen la min rygg av.

När jag vaknade imorse kunde jag inte sitta eller stå för det kändes som ryggen skulle gå av i svanken. Så det var att antingen ligga eller gå konstant, plus att ögoninflammationen jag haft ett par dar gjorde ont som faen. Så sjukanmälde mig på jobbet och tog det lugnt idag så man kan va fit for fight på jobbet imorn istället.

Dagen spenderades i sängen i princip, innan det blev sen frukost med broder och hans flicka och sedan en lugn hundpromenad. Dagen var underbar dock eftersom Mr x hade fått för sig att tvärköra hit till mig för 24 timmar igen <3 Middag hos mormor och morfar, strömming och palt och har nyss sett filmen "Nära och kära" med broder som är hemma tillfälligt från Umeå och Mr x. Inte för att han är hemlig, men vi vet inte riktigt vars vi har varandra än. Hhahha något annat kul som hände idag var att jag och x tog varsin rakhyvel och helrakade hela hans bringa, bara för att han förlorat ett vad, var skitkul hahha. Glory moments av the day. SKulle ha slängt i före och efter bilder men vi kom inte på tanken att ta några :P Nu blire mys och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0