Morgonångest och golf

God morgon, vaknade med en inte allt för trasig rygg så idag blir det jobb, men innan dess, doktorn, känns lite nervöst men det får väl gå bra, hoppas bara jag hittar nyckeln till golfen så jag slipper cykla, tror itne det är det bästa för min rygg.Golgen gick förresten genom besiktningen igår, så jävla NICE! Men nu tänker min broder ta golfen ifrån mig när han far tillbaka på söndag :(

Vi fick förresten golfen av våran granne, han skulle skrota den. Golfen är en ytterst liten bil, matt moss/spygrön, har en jätte buckla på framdörren, listerna på ena sidan saknas, full med hål och rost men spinner som en katt och går som en oljad blixt. Min bror brukar alltid klättra upp på taket när han ska ta sig från ena änden till andra.

Vaknade med morgonångest imorse. Beror nog på att jag var "ledig" igår men frisk nog för ttt jobba idag och att Mr x hade fatir klockan 5 imorse för att hinna köra tillbaka till Ske(llefteå) innan han började jobba, han kommer tillbaka imorgon, men det är långt dit och jag måste sova själv inatt. Vet inte riktigt hur jag känner än dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0