kan inte bara alla hålla tyst?

Jag är ingen twilight fanatiker.. På riktigt, jag är inte det. Har sett första filmen och andra. Läste motsvarande böcker i somras inför tredje filmen. Såg tredje filmen och har nu läst tredje boken.

 Ikväll började (och slutförde) jag en sidobok från Twilight om en av bakgrundskaraktärerna. OCH JÄVLA HELVETE så avslöjar dom ju vad som händer i 4de boken (som jag inte ska läsa fören jag sett filmen) blir så jävla sur! Samma när jag såg filmen "Vampyrer suger" (som för övrigt gör just det, SUGER) där avslöjar dom hur hela historien slutar typ, GREAT SUCESS xP Så nu dricker jag havregrynsvälling och försöker att hålla mig från att itne sockra den me, bara för att det är godare. Godnatt.

(Nej, hann tom sockra innan jag lyckats klicka på publicera, noll i självkontroll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0