En alkolist dag

Idag är en sådan dag som man skulle tillbringat i sängen. Med suddiga minnen av för starka drinkar med för mycket drinkmix och för mycket bacardi melon i. För stora glas med för mycket i.
 Men ändå en skön dimmig morgon i sängen, naken och rufsig och törstig. Man går upp, snubblar på dammsugaren, gör ett glas oboy. Det tar för lång tid för pulvret att sjunka så man dricker ett glas vatten medans man väntar. Ett vattenglas till coh sedan oboy. Osch, fan, mår illa, borde inte ha druckigt, stapplar tillbaka till sängen, snubblar på dammsugaren i hallen0 (igen) och sedan ner mellan skrynkliga lakan som inte ligger på plats.
 Har märligt nog längtat efter en dagen-efter-dag idag. Min verkliga dag tillbringades på jobbet mellan dammiga rea-skålar och tallrikar som skulle flyttas från ena änden av butiken till den andra när inte kassan kallade. Har nog aldrig längtat efter något så skumt.

Imorgon är det jobb igen och just nu håller jag på längta ihjäl mig efter mr X, även fast jag var hos han i tisdags, vi stod inte ut isär så han körde 16 mil bara för att träffas över en natt i torsdags. Han for på fredag morgon. Idag är det söndag och jag står redan inte ut. Trodde jag hade kommit över det här.

Slänger in en bild från en fest hos Marcus för nån helg sen. Det var urmysigt och vi hade helt släckt. Senare på kvällen gick jag upp på taket själv, drack öl och tittade ut över en dimmig norrlandsnatt i Skellefteå och kände mig hemma.<3

Slänger in en bild på en fest hemma hos Marcus förra helgen som var urmysig, vi hade helt släckt och jag satt på taket och drack öl i dimmigt norrlandsmörker. see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0