Något roligt som just hände.

Hejsan bloggen, det är jag! Haha näe jag skojja bara, Tänkte bara berätta något roligt som just hände. Har hämtat Jenny på busstation och hon har köpt jeans, sen kom vi hit och blev sugna på kräm. Så jag gjorde iordning två tallrikar med mjölk och allt´och gick till hallen där Jenny höll på med sina 14 stora ryggsäckar som hon tagit med.
Jag äter ur min tallrik och hon svingar med en av dessa ryggsäckar, varpå jag tror hon stöter i en vattenflaska som står på bänken för plötsligt hör man ett distinkt vatten-möter-golv-ljud och båda står och väntar. Ingen gör någonting åt det! Jag väntar på att hon ska ta upp flaskan innan hela golvet blir blött. Och hon väntar på att jag ska sluta hälla ut mjölk på golvet, för det var från min tallrik det rann xD HAHAHA vi skrattade skitlänge. Skrattar just nu också, hahahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0