Lärdom av tjugotio

Har nyss fått reda på något hemskt. Hur kan man ljuga om något sådant? För en sån viktig person?
Kanske har jag lärt mig rätt i år. För det viktigaste jag lärt mig i år är att inte lita på någon tyvärr. Jag trodde att man alltid kunde lita på vissa personer iallafall. Men det enda som är säkert är att DU sj är den enda som kommer hålla dig om ryggen när du verkligen behöver det. Lita inte på någon. Jag trodde aldrig jag skulle säga det, it breaks my heart, men det är sant..

Kommentarer
Postat av: Stigen

Vadå, vissa personer kan du väl lita på? Jag, och din familj? Annars omger du dig med fel människor helt enkelt. För man ska kunna lita på dem man umgås med.

2010-10-11 @ 08:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0