Kille som hänger sig live

Har nyss kollat igenom hela tråden på flashback som en kille startade igår där han säger att han ska ta sitt liv. Alla tror förståss att han trollar, men sen gör han det. Han hänger sig i en nätverkskabel framför en dator som skickar ut bilder på internet. Det är för jävligt, men nu kommer sånna trådar tas på allvar, det är jag säker på. Man kan se allt, från det att han springer runt tills han hänger tills polisen kommer in och gör HLR på han. Hoppas han mår bättre nu. UTIFALL någon vill läsa det, https://www.flashback.org/t1322408. Jag förstår dom som tror han trollar, men så jävla hemskt hur vissa kan kommentera! Fascinerande, men hemskt. Synd om de anhöriga att allt ligger på internet.

Dom är nog snart klar med fönstret tror jag. Jag ska till doktorn kl 13.20. Känns lite halvdrygt för alltid när jag just bestämt mig för att fara går som ögonen över, men jag vet att om en timme kommer jag ha ont igen. Geggamojjan som jag köpte funkade då inte iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0