Jag kokar ägg

Idag kommer även Jenny hit och joinar skellhell :) Blir antingen station 8 och dansa bakdelen av oss eller så blir det filmkväll med terror on elm street med några till. Tror jag skippar idéen med linserna eftersom jag hade lite ont i ögonen imorse igen :( Får bli nästa år eller något.

Hade inget kul att skriva om så jag tänkte att jag skulle lägga ut några bilder på en teckning som jag gjorde sist jag var här ("Mamma, mamma, titta vad fint jag har gjort en teckning till dig!". Typ så sa jag när jag visade teckningen för Flex) Gjorde den till Flex för att han ska komma ihåg vad han vill.
Im not much of a drawer, Im a writer. Så NÄR jag väl ritar tar jag fina låttexter och klottrar dem.
Påminn mig senare och ni får se en bild på en sån.
Förresten så behövde jag mitt superUSB för att flytta bilderna till datorn, och USBet låt i dataväskan och när jag skulle hämta den så fick jag en trevlig överaskning. Hade en shampooflaska i dataväskan (jag vet, smart va?) och den hade läckt. Så allt jag hade däri var rosa, förutom USBet, thank god! Så mina cvs, kvitton på soffan och lite annat är kladdigt just nu men det fixar sig nog. :P
Iaf, så är det här det jag klottrat fram till Flex, här är den inte riktigt klar dock. Typ den där skumma fågeln.
Det får duga, nu är äggen klar :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

MEN VAAARFÖÖÖR!! Som mormor brukar säga har du schampoflaskan i DATAVÄSKAN??? Jaja Du lär dej väl av dina misstag ;) Och du har rätt! Du skriver jättefint och eftertänksamt men någon konstnär blir du kanske inte :) Men tanken var god <3

2010-10-29 @ 23:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0