JAG ÄR HÄÄR!

WOOHOO! Så glad är jag, men inte alls lika glad som jag var på bussen igår! Var så pepp och superglad att jag inte vågade öppna munnen, seriöst! Var rädd att jag skulle glädjetjuta och hon som satt mitt emot mig gav mig snea blickar över sin bok när jag vände och vred på mig och flinade som en jävla dåre. Försökte bita mig i tungan hela vägen och smsade med 4 pers samtidigt för att sprida min oerhörda glädje över att jag var på väg hem. Eller bort, men jag anser det hem.
Sitter iaf här, äter havrefras med fet yogurt, har på mig Flexs t-shirt som jag sovit , är glad, ledig och en stor bidragande orsak till denna lycka är den här som strömmar ut från högtalarna:
Dessutom har jag fått tillbaka tron på mänskligheten bortom kvinnokönet. Män kanske har ett hjärta ändå.^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0