Inflyttningsfest

Har nyss varit på inflyttningfest och det var riktigt trevligt. Sen pratade jag emd mitt flex en stund och blev lite för emotionell.  Har ni tänkt på det, att det svåraste ordet att stava på ett tangentbord är med? jag får det alltid till att bli emd, spelar ingen roll om jag är full eller itne... Också ett ord jag stavar jämt fel på, inte.
Iaf, så nu sitter jag här, dricker min sista halva av min avslagna öl och ska gå och lägga mig och prata klart med flex. Men P är här så vi kan inte prata så ostört. Men det var ganska skönt att prata emo med flex också även om det förstörde kvällen lite. På inflyttningsfesten bjöd värdparet på hemmagjorda vårrullar som var AWESOME, typ de godaste vårrullar jag någonsin ätit men eftersom kameran är sönder har jag inga bilder på det :(
(Bilden är typ ett halvår gammal, träffade en tjej ikväll som jag träffade samma kväll som den där. Personen brevid mig är min bästa vän Jenny och mitt hår ser sjukt roligt ut på den här bilden, jag brukar itne ha det så om ni nu trodde det)  Hoppas ni haft en bra kväll, godnatt.


Kommentarer
Postat av: Stigen

Haha, diggar den här bilden. Frillan är awesome. :D

2010-10-21 @ 08:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0