IMORGON

Känner att jag fått en släng av mammasyndrom och tycker om att skriva allt med capslock.. Ursäktar. Men imorgon så ska jag till skellefteå :D My love, my life, we'll be together once more. Dessutom kommer Jenny dit på fredag också och vi alla ska sova hos flex :) Men ser framemot att få några dagar sj med flex först så vi kan snacka ut lite. Idag skulle jag säga att jag saknar honom, och vill va med honom, skulle gärna skrivit det där med capslock men vi skippar det. ^^

Så skellefteå imorgon, så nästa gång vi ses är det happy times :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

HIHI!! JAG SKRIVER INTE ALLS ALLT MED CAPS LOCK ;)

2010-10-27 @ 08:54:25
Postat av: MATILDA

Hur är det med dig idag ? :D

2010-10-27 @ 20:07:37
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0