Im goin home

Idag ska jag åka hem :((( Har varit i Skellefteå i 2 veckor och bara levat, men imorgon jobbar jag och sen jobbar jag i princip tills jul. Sen vet jag inte vad jag gör av mitt liv.

*Sugen på att fara utomlands och jobba.
*Utomlands och studera till reseledare. (Jobbgaranti)
*Flytta till Umeå och studera på strömbäcks folkhögskola (( dock 4 års utbildning :/
*Stanna i lappland och stanna på mitt gamla jobb i tid och evighet.
*Flytta till Skellefteå och vara arbetslös.
Flex "ville" inte spendera sista dagen med mig utan for och fiskade med P. Kändes lite trist så nu ska jag packa ihop mina stuff och aldrig mer komma tillbaka..Typ. Hinner säkert göra ett inlägg till om något ovärt innan bussen går där vid 2-3. Nu blir det frulle.

Kommentarer
Postat av: Stigen

Du kanske ska bli en känd bloggerska. Då kan du bo vart du vill och försörja dig från datorn ;)

2010-10-21 @ 08:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0