Igår gjorde jag inget, men levde ändå livet.

Igår levde jag livet. Satt i ett  vardagsrum med 5 underbara personer oc pratade och ät chips och drack root beer. Spelade supernintendo och myste.
Sedan gick vi ut, efter att en person däckat, först till krysset ( som för övrigt har dom godaste hamburgarna I SVERIGE, har du inte varit där så måste du testa!
Tittade på fjortisar som drack starkcider i för höga klackar och ramlade ut ur diverse volvos och epor. Sedan tävlade vi hem till Fredrik och Elin, de med bil, jag med cykel, men jag vann inte.
Susade genom en kall stad som värmer mig i hjärtat och hela staden verkade vara täckt med några millimeter fukt/dagg/frost.
Sen såg vi ett avsnitt av någon japansk serie, och sen droppade en person av för hon skulle jobba imorn (idag), sen såg vi ett avsnitt till, sen pallade inte mina ögon eller Thomas nå mer, så vi for hem. Ikväll är det bandit fest på nocks, och vi är VIP, NICE! Frågan är hur kul en reagge girl har inspärrad med 100 pers hårdrockare och Raubtier :s

Kommentarer
Postat av: Mimmie

åh fint skrivet!

2010-10-09 @ 16:09:56
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0