Honey, can I get tummyrub?

Har nyss ätit pölsa, var riktigt gott när man väl börjat. Dagen idag på jobbet har varit lång, inte jobbig eller tråkig men låång. Var så trött när jag kom hem och är det fortfarande, börjar bli otagg på å träna ikväll. Har grymt ont i magen, på ett skumt sätt, så sitter med varmvattenflaska och vill ha en tummy rub. Flex brukar ge mig det ibland. Gillar ordet, det är sött.

När jag är i Lappland så kommer bloggen bli avsevärt mycket tråkigare, men samtidigt inte. För jag gör färre saker, spenderar mer tid vid datorn eller tvn men tänker desto mer, så blir mer tankar och idéer än vad jag gör om dagarna :)

Ska fara snart, kanske blir ett inlägg senare med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0