Handfat,ryggont och lyxmackor.

så överlevde jag dagen. Marcus och Patrik målade nere i lägenhten i källaren för Patrik ska flytta in dit. Hhaha, när vi snackade på morgonen berättade Patrik att han hade böejat må dåligt och tömt sin mage i handfatet, även fast han satt på toan, varpå han fick den geniala idén att plocka isär handfatet för att få det att rinna iväg, tyvärr så gickinte det och han lämnade handfatet i delar och spyan kvar. Sedan var han tyst en stund och sedan utbrast han, "FAN VAD KUL JAG HADE IGÅR" Följt av ett stort flin, hahha.

Har för övrigt ont i ryggen igen, och mina ögon vill inte läka. Har haft ont i dom i 15 dagar nu och hjälper inte med kräm, men kan som inte gå till doktorn känns det som, för det är TYP på väg bort, men har varit TYP på väg bort i 7 dar.
Igår så somnade vi kring 4 och vaknade kl 7. För sent med middag så vi gjorde lyxmackor med bacon, scrambled eggs, majs, spenat och turkisk yougurt och sallad till det. Det var skit gott :)


Kommentarer
Postat av: Mimmie

Åh det lät ju skitgott!

När ska du till Lycksele?

2010-10-11 @ 09:54:07
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/
Postat av: R

söndag ksk, har ju glömt att berätta för er därhemma men dollar ringde och gav mig fast ända till jul, så jag kommer hem och jobbar på måndag senast

2010-10-11 @ 10:18:44
Postat av: Mimmie

åhåå, grattis till det!

2010-10-11 @ 12:43:37
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0