Bar mark, mögel och mitt flex

Ni vet känslan som man får när man nysss ätit en macka, sträcker sig efter en till och märker att det är mögel på dom? Den känslan har jag just nu. För det var precis vad som nyss hände.

Så hittade hemmabakat bröd och äter nu det istället :D med varm choklad för det är riktigt kallt här. Det har regnat hela natten så det är nästan ingen snö kvar. Ser ut att vara snuskigt halt ute, vet inte om jag vågar cykla till jobbet :s

 Jag mår ganska bra idag för övrigt. Ögonen är nog påväg tillbaka. Ryggen känns inte. Jag ska jobba idag och zumba imorgon. Flex hade kommit på en par bra saker igår som jag försöker fundera lite på, även fast det han sa igår var intressant så halvsov jag under telefonsamtalet för jag var så trött._________
Här hade jag skrivit ett långt stycke om mig och flex, men jag känner att jag inte är ritktigt redo att hänga ut det. Jag önskar bara att människor inte behöver sätta etikett på det. " Label me, I'll label you" (Metallica - Unforgiven) Det tar den tid det tar, se det för vad det är, nu ska jag ta en macka till. Vi ses efter jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0