Världen kommer gå under

Vaknade ur en mardröm klockan 01.58 inatt. Drömde att jorden var påväg att gå under och det enda jag brydde mig om var att spendera minuterna vi hade kvar tillsammans med min syster och Flex. Tror vi var i Skellefteå för varken mamma, pappa eller broder var där. Det regnade stenar från himlen så vi log på golvet i en källare och höll varandra i handen, för då fanns det en chans att vi skulle överleva.

Det kanske låter sjukt men på ett sätt så gillar jag sådana drömmar numera, har haft ett par. För då tänker jag inte alls på hur det är med jag och Flex. Utan det enda jag bryr mig om är att få vara med honom och ha honom mellan mina handflator, för det är vad jag egentligen vill. En skön känsla utan skam eller ångest. För inget spelar längre någon roll, så låt oss bara få varandra för en liten stund. Vi överlevde typ, men jag vaknade precis under ett nytt meteorfall. Kommer inte ihåg så mycket mer av drömmen men den var riktigt läskig, men den där känslan väger upp allt.

Funderade på om jag skulle masskicka sms till alla att jag älskar dom, men jag var alldeles för trött så jag valde att somna om istället. Och nu har jag ätit leverpastejmackor och filosoferat över varför smörgåsgurka är så tjockt skuret, är ju jobbigt att ha på mackan då. Nu ska jag på jobbet så vi får ses sen. Jag tänker göra den här dagen bra.

Här är förresten den där bilden på en annan text som jag ritat.
Lyricsen kommer från Brad Paisley feat Alison Krauss - Whiskey Lullaby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0