Tre låtar stuck in my head at the same time

Kom nyss hem från zumban, kickade fan ass idag :D Annars idag har jag jobbat och spelat rockband med Crille (vilket är min broders namn förövrigt, har nog inte sagt det innan), Han kan freestyla låtar så det blir jätte roligt, dom igår när vi satt och spelade och han sjöng med i tempot;

Du-är en li-ten mus, jag jobb-ar på bad-hus! xD

Hahahha. Förövrigt så har jag plågat Jindra på jobbet med tre låtar på hjärnan samtidigt :O Hur ofta bläddrar man mellan tre låtar en hel dag? Och får verkligen inte ut dom ur huvudet.
"Alla gillar brudar", "Fanta och rosé" och en egenpåhittat text till låten i Aladdin;

Prins Ali, jobbig men fin aliabaubha.
Han är bäst, stor som en häst, här han förför.

Men riktiga texten är;
Prins Ali, nu bugar vi, Aliababa
Se hans dräkt, visa respekt, gå ner på knä

 



Här har ni dom rätta låtarna, och vill VERKLIGEN ge CRED till dom som gjiort den videon till brudar,brudar,brudar!! Nog en av top 5 bästa musikvideos jag någonsin sett! :D

Det enda förutom versen som jag kan är;
Snoppar är så håriga och hår det är ju äckligt.
Så om jag va tjej skulle jag nog vara lesbisk.


¨

Den här tar ett tag att börja det själva catchiga. Typisk fjortislåt som jag aldrig hört förut i princip så jag tycker den är lite kul. Någon som vet om det är gott? Fanta och rosé?

Rött vin plus cola=?
Vitt vin plus sprite=har testat, smakar glögg :D
Fanta plus rosé=?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0