En promenad hem från jobbet

Fick sjuts till jobbet imorse vilket innebar att var var tvungen att gå hem. Pälsade på mig som faen! Såg ut såhär:
 
Blev tyvärr ingen helbild, me hade på mig mössa, halsduk, dubbla vantar, linne/jobbtröja/hood/kappa, jobbarbyxor/mjukisbyxor utanpå och tjocksockar. Eftersom mina skor är ganska tighta så tog jag mina gamm-gamla skor. Mina circa skor i strl 42 som var osnörade. Och när jag skulle snöra dom var inte båda ändarna styva så bara ena änden gick att trä, vilket resulterade i den här kreationen:
 
Vad tror ni? Blir det det nya sättet att knyta skorna?
Svettades hela vägen hem eftersom det inte alls var sådär kallt som alla sagt att det var. Men rödrosig och söt blev jag om kinderna ^^,

Saknar flex som en galning gör jag också. Hur vet man att man är kär? Hur vet man vad man vill?

Kommentarer
Postat av: Mimmie

söt tjej!

2010-11-15 @ 21:04:26
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/
Postat av: Mamma

JÄTTESÖT TJEJ <3

2010-11-15 @ 22:37:44
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0