Två bilder som du skulle få

Hey :D Tänkte slänga ut en massa bilder på saker som jag lämnat lösa.

Den här outfiten hade jag på halloween. Trädkostym som var helt jävla awesome. synd att man mötte sådana partypoopers!

När Mimmie hade den första gången.


Alldeles alldeles i början av förfesten, anledningen till att alla ser så råpepp ut. Jag har dessutom på mig Jennys roliga glasögon som hon köpte på kupan. Hobo'n är Gabba :D



Såhär blond blev jag (I know, jag ser skitskum ut men hey, såg jag ut sådär så gjorde jag det)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tyckte också att du var awsome <3 som träd

2010-11-08 @ 17:37:33
Postat av: Mimmie

nejju du var ju cool på den sista bilden!

2010-11-08 @ 20:10:21
URL: http://mimmielundinnorbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0