Shoppa i umeå!

Har gått upp tidigt för att "vi FAR klockan 9"(mamma) vad är klockan nu? snart 9 och de är ute och går med hunden och Mimmie sover fortfarande>:/

Idag blir det iaf shopping! :D
Jag och Mimmie ska fara och shoppa idag emd mamma och pappa. Ska köpa vinterskor, så less på att gå i sneakers vareviga vinter.
Sen ska jag leta lite julklappar till släkt och vänner, har ett ungefär hum på vad jag ska köpa, problemet är bara att hitta det. Annars så ska jag nog köpa en del klappar på internet.
Du som inte har en aning om vad du ska köpa till någon tycker jag ska kolla in coolstuff.se, verkligen superrolig sida där det finns något för alla, eller dig själv ;) Köpte mycket där förra året och är verkligen nöjd och personalen är ubertrevliga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0