Roger Rabbit och rockband thrio!

Jahapp, då var man i Lappland igen. Har spelat rock band med mina syskon hela kvällen :D:D Jag ska träna lite mer sen ska jag klå dom båda hehe ;)

På bussen hem såg jag "Who framed Roger Rabbit?" som är klassiker som man måste ha sett tycker jag. Filmen handlar om att tecknade figurer och människor lever tillsammans och så blir någon mördat och de skyller på Roger Rabbit, men så är det lite fuffens på gång och en människa försöker ta reda på sanningen. Riktigt bra film faktiskt tycker jag :D

 Såg den när jag var liten och hade alltid Roger Rabbits fru som förebild. Hela mitt liv ville jag ha sådant där hår som går över ena ögat, för alla tyckte att hon var så snygg. Älskar deras relation till varandra också, Roger är helt galet förälskad i henne, och hon i honom och ingen annan förstår varaför Jessica är tillsammans med Roger. Han är ju inte den snyggaste eller smartaste toonen i stan. Svaret är "He makes me laugh" Se filmen!



Här har du Jessica Rabbit förresten, förstår du vad jag menar??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0